Fast joint bit-allocation between texture and depth maps for 3D video coding

This paper presents a fast joint texture/depth bit-allocation method for 3DV coding. As compared to the previous bit-allocation schemes in which the pre-encoding process is required to determine model parameters, the proposed scheme proposed the real-time joint bit-allocation scheme without any pre-...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2013 IEEE International Conference on Consumer Electronics (ICCE) s. 193 - 194
Hlavní autori: Tae Oh, Byung, Lee, Jaejoon, Park, Du-sik
Médium: Konferenčný príspevok.. Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.01.2013
Predmet:
ISBN:1467313610, 9781467313612
ISSN:2158-3994
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.