Fast joint bit-allocation between texture and depth maps for 3D video coding
This paper presents a fast joint texture/depth bit-allocation method for 3DV coding. As compared to the previous bit-allocation schemes in which the pre-encoding process is required to determine model parameters, the proposed scheme proposed the real-time joint bit-allocation scheme without any pre-...
Uložené v:
| Vydané v: | 2013 IEEE International Conference on Consumer Electronics (ICCE) s. 193 - 194 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Konferenčný príspevok.. Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
IEEE
01.01.2013
|
| Predmet: | |
| ISBN: | 1467313610, 9781467313612 |
| ISSN: | 2158-3994 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!

