Programming teaching in high schools: An analysis based on the discourse of collective subject

This paper presents a qualitative study about programming logic teaching in high school, based on the Discourse of Collective Subject. The project where this study is embedded aims to encourage a greater number of students in the areas of engineering and natural sciences, primarily girls. The main g...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Frontiers in Education 2015 : launching a new vision in engineering education : proceedings : October 21-24, 2015, Camino Real Hotel & Conference Center, El Paso, Texas s. 1 - 5
Hlavní autori: Mota, Fernanda P., Adamatti, Diana F.
Médium: Konferenčný príspevok.. Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.10.2015
Predmet:
ISBN:9781479984541, 147998454X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.