The effects of an online learning environment with worked examples and peer feedback on students' argumentative essay writing and domain-specific knowledge acquisition in the field of biotechnology

The present study investigated the effects of an online learning environment supported with worked examples and peer feedback on students' argumentative essay writing and domain-specific knowledge acquisition in the field of biotechnology. As part of a bigger project, a pre- and post-test study...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of biological education Ročník 53; číslo 4; s. 390 - 398
Hlavní autori: Valero Haro, Anahuac, Noroozi, Omid, Biemans, Harm J.A., Mulder, Martin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Routledge 08.08.2019
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0021-9266, 2157-6009
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.