What drives undergraduates’ effort and persistence in learning programming

This study attempts to: (a) investigate whether positive and negative emotions mediate the pathways linking self-efficacy for learning programming with effort and persistence in undergraduates’ learning Scratch programming combining with a programmable hardware platform (i.e., Arduino), and (b) asse...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 28; číslo 10; s. 12383 - 12406
Hlavní autori: Lin, Guan-Yu, Liao, Yi-Wen, Su, Zhi-Yuan, Wang, Yu-Min, Wang, Yi-Shun
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.10.2023
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.