Physical Literacy, Physical Activity and Health: Toward an Evidence-Informed Conceptual Model

Physical literacy (PL) provides a powerful lens for examining movement in relation to physical activity (PA) and motor skill outcomes, environmental context, and broader social and affective learning processes. To date, limited consideration has been given to the role PL plays in promoting positive...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Sports medicine (Auckland) Ročník 49; číslo 3; s. 371 - 383
Hlavní autori: Cairney, John, Dudley, Dean, Kwan, Matthew, Bulten, Rheanna, Kriellaars, Dean
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Cham Springer International Publishing 01.03.2019
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0112-1642, 1179-2035, 1179-2035
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.