Physical Literacy, Physical Activity and Health: Toward an Evidence-Informed Conceptual Model
Physical literacy (PL) provides a powerful lens for examining movement in relation to physical activity (PA) and motor skill outcomes, environmental context, and broader social and affective learning processes. To date, limited consideration has been given to the role PL plays in promoting positive...
Uložené v:
| Vydané v: | Sports medicine (Auckland) Ročník 49; číslo 3; s. 371 - 383 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Cham
Springer International Publishing
01.03.2019
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0112-1642, 1179-2035, 1179-2035 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!