Dynamic analysis of a SI1I2AD information dissemination model considering the word of mouth

Word of mouth(WOM) communication, that is, the dissemination of information about consumers’ experiences of use, has many implications for consumer attitudes. Based on this, we proposed a S I 1 I 2 A D (Susceptible-Infected1-Infected2-Agreeable-Disagreeable) model to analyze the influence of access...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Nonlinear dynamics Ročník 111; číslo 24; s. 22763 - 22780
Hlavní autori: Qiao, Rongrong, Hu, Yuhan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.12.2023
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0924-090X, 1573-269X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.