Dynamic analysis of a SI1I2AD information dissemination model considering the word of mouth
Word of mouth(WOM) communication, that is, the dissemination of information about consumers’ experiences of use, has many implications for consumer attitudes. Based on this, we proposed a S I 1 I 2 A D (Susceptible-Infected1-Infected2-Agreeable-Disagreeable) model to analyze the influence of access...
Uložené v:
| Vydané v: | Nonlinear dynamics Ročník 111; číslo 24; s. 22763 - 22780 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Dordrecht
Springer Netherlands
01.12.2023
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0924-090X, 1573-269X |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!