Indonesian university teachers' views on their autonomy in using Moodle for English language teaching

The ubiquity of Moodle and similar learning management systems has transformed education, offering opportunities for personalised and adaptive learning. Moodle enables teachers to customise instructional materials and methods to meet diverse student needs. Despite its potential, limited research has...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Issues in educational research Ročník 35; číslo 3; s. 1289
Hlavní autori: Werdiningsih, Indah, Yazid Basthomi, Mukminatien, Nur, Yannuar, Nurenzia
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Perth 22.09.2025
Predmet:
ISSN:0313-7155, 1837-6290
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.