Implementation of Gamified Programming Learning Assistant System

Despite the rapid growth of the ICT sector, there is a gap between it and STEM education, resulting in high dropout rates in computer science and engineering programs. This has led to many vacancies in the ICT job market. A major challenge is that traditional teaching methods fail to engage students...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Proceedings of IEEE International Symposium on Consumer Electronics s. 1 - 4
Hlavní autori: Sandi Kyaw, Htoo Htoo, Kaneko, Keiichi, Funabiki, Nobuo, Kao, Wen-Chung
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 11.01.2025
Predmet:
ISSN:2158-4001
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.