A Retail Product Prediction Model Incorporating Machine Learning and Propensity Score Matching Method

Existing machine learning methods for retail product sales forecasting often rely on their own time series data and tend to ignore the correlation between the target retail product and other products. In this paper, we take cigarette product retail sales prediction as an example, and use the neighbo...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2024 7th International Conference on Computer Information Science and Application Technology (CISAT) s. 1030 - 1038
Hlavní autori: Chen, Kaidi, Liang, Xuexia, Mo, Yuhua, Li, Yuankun, Xu, Liangben, Kong, Weili
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 12.07.2024
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.