Work-in-Progress--Game Design Informed by Learning Progressions for Science Practices

Learning progressions allow researchers to describe key milestones along a pathway of thinking about a topic or practice that ranges from beginner to advanced. For learning related to science practices, some progressions can be abstracted from specific content; others are connected to specific scien...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2021 7th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN) s. 1 - 3
Hlavní autori: Metcalf, Shari J., Sommi, Amanda, Haddadin, Sima, Scianna, Jennifer, Gagnon, David
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Immersive Learning Research Network 17.05.2021
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.