Joint video/depth bit allocation for 3D video coding based on distortion of synthesized view
The joint coding of texture videos and depth maps plays a practical importance in three dimensional (3D) video system. Besides coding efficiency, the strategy of bit allocation between texture videos and depth maps is key issue. The paper firstly analyses the impacts on the quality of virtual views...
Uložené v:
| Vydané v: | IEEE international Symposium on Broadband Multimedia Systems and Broadcasting s. 1 - 6 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , |
| Médium: | Konferenčný príspevok.. |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
IEEE
01.06.2012
|
| Predmet: | |
| ISBN: | 1467302937, 9781467302937 |
| ISSN: | 2155-5044 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!

