Using Direct Volume Rendering for Augmented Reality in Resource-constrained Platforms

Rendering a large volume is a challenging task on mobile and Augmented Reality (AR) devices due to lack of memory space and device limitations. Therefore, we implemented an Empty Space Skipping (ESS) optimization algorithm to render the high-quality large models on HoloLens. We designed and develope...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2022 IEEE Conference on Virtual Reality and 3D User Interfaces Abstracts and Workshops (VRW) s. 768 - 769
Hlavní autori: Cetinsaya, Berk, Neumann, Carsten, Reiners, Dirk
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.03.2022
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.