Classroom e-Science: Exposing the Work to Make it Work

Engaging students in science learning can be challenging, and incorporating new forms of technology into science has been shown to provide creative learning experiences. However most technology enhanced learning and e-Science experiences to date have been designed and run by researchers. There is si...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology & society Ročník 12; číslo 3; s. 289 - 308
Hlavní autori: Smith, Hilary, Underwood, Joshua, Fitzpatrick, Geraldine, Luckin, Rosemary
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Palmerston North International Forum of Educational Technology & Society 01.07.2009
Predmet:
ISSN:1176-3647, 1436-4522, 1436-4522
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.