Dialogisation and interdisciplinary integration of the content of the learning process as a schoolchild’s giftedness factors

Giftedness is an integral feature of personality. The paper deals with the problem of the development of giftedness in mass education without isolating a gifted child from the natural microenvironment. Pedagogical activities should be carried out in the context of schoolchildren’s personal developme...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Rossijskij psihologičeskij žurnal. Ročník 14; číslo 1; s. 96 - 107
Hlavní autori: Irina S. Dyshlyuk, Irina Yu. Kameneva, Anna Е. Moskalenko
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Russian
Vydavateľské údaje: ООО "КРЕДО" 01.03.2017
Predmet:
ISSN:1812-1853, 2411-5789
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.