Dialogisation and interdisciplinary integration of the content of the learning process as a schoolchild’s giftedness factors
Giftedness is an integral feature of personality. The paper deals with the problem of the development of giftedness in mass education without isolating a gifted child from the natural microenvironment. Pedagogical activities should be carried out in the context of schoolchildren’s personal developme...
Uložené v:
| Vydané v: | Rossijskij psihologičeskij žurnal. Ročník 14; číslo 1; s. 96 - 107 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English Russian |
| Vydavateľské údaje: |
ООО "КРЕДО"
01.03.2017
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1812-1853, 2411-5789 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!