DEVELOPMENT OF PROBLEM-BASED LEARNING SCIENCE E-MODULE INTEGRATED WITH ETHNOSCIENCE OF PENCAK SILAT TO IMPROVE STUDENTS' SCIENCE PROCESS SKILLS

An abstract is often presented separate from the article, so it must be This study aims to develop a Problem-Based Learning (PBL) e-module integrated with ethnoscience pencak silat to improve students' science process skills in respiratory system material. The development model employed a 4-D m...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:SPEKTRA: Jurnal Kajian Pendidikan Sains Ročník 11; číslo 2; s. 257 - 269
Hlavný autor: Tia, Junartiah Artia
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 10.10.2025
ISSN:2548-642X, 2442-9910
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.