DEVELOPMENT OF PROBLEM-BASED LEARNING SCIENCE E-MODULE INTEGRATED WITH ETHNOSCIENCE OF PENCAK SILAT TO IMPROVE STUDENTS' SCIENCE PROCESS SKILLS
An abstract is often presented separate from the article, so it must be This study aims to develop a Problem-Based Learning (PBL) e-module integrated with ethnoscience pencak silat to improve students' science process skills in respiratory system material. The development model employed a 4-D m...
Uložené v:
| Vydané v: | SPEKTRA: Jurnal Kajian Pendidikan Sains Ročník 11; číslo 2; s. 257 - 269 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
10.10.2025
|
| ISSN: | 2548-642X, 2442-9910 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!