Exploring the Effect of Problem-Based Teaching and Learning Strategy on Students’ Learning Outcomes

This study investigated the influence of problem-based teaching and learning technique on students' learning outcomes in economics in Lagos State. The study utilised a quasi-experimental design with a pretest, post-test, and control group. The design also included a 2x2 factorial matrix. A simp...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Social Sciences and Education Research Review Ročník 11; číslo 2; s. 180 - 188
Hlavní autori: Ajayi, Oreoluwa Senami, Oladele, Babatunde Kasim
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Editura Sitech 01.12.2024
Sitech Publishing House
Predmet:
ISSN:2392-9863, 2393-1264
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.