Developing the Management Competencies for Getting a Competitive Position in the Organic Food Market

Although almost any conference tackles the issue of organic foods, we consider that this article does not fit into normal patterns of research. Our paper proposes a complex analysis in the field of organic food products. It also highlights the need of developing new competences of managers and marke...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Revista de Management Comparat International Ročník 12; číslo 5; s. 863 - 870
Hlavní autori: Năstase, Marian, Stoian, Mirela, Ion, Raluca Andreea
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: EDITURA ASE 01.12.2011
ASE Publishing House
Editura ASE
Predmet:
ISSN:1582-3458, 2601-0968
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.