Igniting Motivation: Enhancing Writing through Strategy Training among Grade 11 Students

This quasi-experimental study investigated the effect of writing strategy training on enhancing motivation among Grade 11 students with 52 students in the experimental group receiving training in cognitive, metacognitive, memory, compensation, and social strategies, while 47 students in the control...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of multicultural and multireligious understanding Ročník 12; číslo 11; s. 339
Hlavní autori: Tufa, Lalisa Leta, Metaferia, Tekle Ferede, Gizachew, Teshale Tefera
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 12.11.2025
ISSN:2364-5369, 2364-5369
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.