Predictors of Challenges in Implementing Reflective Teaching Practices Among High School (9-12) EFL Teachers in Gambela Region of Ethiopia Using An Ordinal Regression Analysis

The current study examined those factors that challenge the reflective practice of EFL teachers in Gambela region Ethiopia, at the high school level, who teach grades 9-12. Considering both the significance of EFL education in Ethiopia as well as the distinct context of Gambela, which may not be as...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of multicultural and multireligious understanding Ročník 12; číslo 7; s. 227
Hlavní autori: Bekele, Samson, Yigzaw, Abiy, Gashaw, Anegagregn
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 09.07.2025
ISSN:2364-5369, 2364-5369
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.