The effect of touch simulation in virtual reality shopping

This study aims to explore the effect of touch simulation on virtual reality (VR) store satisfaction mediated by VR shopping self-efficacy and VR shopping pleasure. The moderation effects of the autotelic and instrumental need for touch between touch simulation and VR store satisfaction are also exp...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Fashion and Textiles Ročník 9; číslo 1; s. 34 - 22
Hlavní autori: Lee, Ha Kyung, Yoon, Namhee, Choi, Dooyoung
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Singapore Springer Science and Business Media LLC 15.10.2022
Springer Nature Singapore
Springer Nature B.V
SpringerOpen
Predmet:
ISSN:2198-0802, 2198-0802
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.