Customized Bundle Pricing for Information Goods: A Nonlinear Mixed-Integer Programming Approach

This paper proposes using nonlinear mixed-integer programming to solve the customized bundle-pricing problem in which consumers are allowed to choose up to N goods out of a larger pool of J goods. Prior work has suggested that this mechanism has attractive features for the pricing of information and...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Management science Ročník 54; číslo 3; s. 608 - 622
Hlavní autori: Wu, Shin-yi, Hitt, Lorin M, Chen, Pei-yu, Anandalingam, G
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Linthicum, MD INFORMS 01.03.2008
Institute for Operations Research and the Management Sciences
Edícia:Management Science
Predmet:
ISSN:0025-1909, 1526-5501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.