Yield Optimization of Display Advertising with Ad Exchange

It is clear from the growing role of ad exchanges in the real-time sale of advertising slots that Web publishers are considering a new alternative to their more traditional reservation-based ad contracts. To make this choice, the publisher must trade off, in real-time, the short-term revenue from ad...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Management science Ročník 60; číslo 12; s. 2886 - 2907
Hlavní autori: Balseiro, Santiago R., Feldman, Jon, Mirrokni, Vahab, Muthukrishnan, S.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Linthicum INFORMS 01.12.2014
Institute for Operations Research and the Management Sciences
Predmet:
ISSN:0025-1909, 1526-5501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.