Metacognition in Argumentative Writing Based on Multiple Sources in Geography Education

This paper addresses questions about the use of metacognitive strategies in argumentative writing based on multiple sources and the influence of this use on the quality of student texts. For this purpose, think-aloud protocols and texts from a research project on material-supported argumentative wri...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education (EJIHPE) Ročník 12; číslo 8; s. 948 - 974
Hlavní autori: Gebele, Diana, Zepter, Alexandra L., Königs, Pia, Budke, Alexandra
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Basel MDPI AG 01.08.2022
MDPI
Predmet:
ISSN:2254-9625, 2174-8144, 2254-9625
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.