Metacognition in Argumentative Writing Based on Multiple Sources in Geography Education
This paper addresses questions about the use of metacognitive strategies in argumentative writing based on multiple sources and the influence of this use on the quality of student texts. For this purpose, think-aloud protocols and texts from a research project on material-supported argumentative wri...
Uložené v:
| Vydané v: | European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education (EJIHPE) Ročník 12; číslo 8; s. 948 - 974 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Basel
MDPI AG
01.08.2022
MDPI |
| Predmet: | |
| ISSN: | 2254-9625, 2174-8144, 2254-9625 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!