The shift to digital designing for learning from a culturally relevant interactive media perspective
In the midst of a global pandemic, higher education saw a modality shift to online learning that caused panic and discomfort as many instructors lacked the skills, resources, and didactic aptitude in this response (Lederman, The shift to remote learning: The human element. Retrieved from https://www...
Uložené v:
| Vydané v: | Educational technology research and development Ročník 69; číslo 1; s. 301 - 305 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer Science + Business Media
01.02.2021
Springer US Springer Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1042-1629, 1556-6501 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!