A systematic review of serious games in medical education: quality of evidence and pedagogical strategy

Introduction: The literature shows an optimistic landscape for the effectiveness of games in medical education. Nevertheless, games are not considered mainstream material in medical teaching. Two research questions that arise are the following: What pedagogical strategies do developers use when crea...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Medical education online Ročník 23; číslo 1; s. 1438718 - 9
Hlavní autori: Gorbanev, Iouri, Agudelo-Londoño, Sandra, González, Rafael A., Cortes, Ariel, Pomares, Alexandra, Delgadillo, Vivian, Yepes, Francisco J., Muñoz, Óscar
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Taylor & Francis 01.01.2018
Taylor & Francis Ltd
Taylor & Francis Group
Predmet:
ISSN:1087-2981, 1087-2981
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.