Evaluating the effectiveness of the integrated research subject research-based learning online (IRS-RBLO) model: retrospective record review study
Background The Integrated research subject-research-based learning online (IRS-RBLO) model is developed based on research-based learning, the components of the research process, and elements of online learning design. We aimed to evaluate the effectiveness of the IRS-RBLO in enhancing the learning o...
Uložené v:
| Vydané v: | BMC medical education Ročník 25; číslo 1; s. 775 - 9 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London
BioMed Central
26.05.2025
BioMed Central Ltd Springer Nature B.V BMC |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1472-6920, 1472-6920 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!