An assessment of the use of partial least squares structural equation modeling in marketing research

Most methodological fields undertake regular critical reflections to ensure rigorous research and publication practices, and, consequently, acceptance in their domain. Interestingly, relatively little attention has been paid to assessing the use of partial least squares structural equation modeling...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of the Academy of Marketing Science Ročník 40; číslo 3; s. 414 - 433
Hlavní autori: Hair, Joe F., Sarstedt, Marko, Ringle, Christian M., Mena, Jeannette A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Boston Springer US 01.05.2012
Springer Science + Business Media LLC
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0092-0703, 1552-7824
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.