The dataset for validation of customer inspiration construct in Malaysian context

This study intended to validate customer inspiration (CI)in Malaysian/developing country context. Data were collected from two different respondents for two studies - from Millennial customers of the auto industry and Generation Z customers of the smartphone industry. The survey conducted through a...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Data in brief Ročník 25; s. 104131
Hlavní autori: Ghouri, Arsalan Mujahid, Kin, Tai Mei, Yunus, Nek Kamal bin Yeop, Akhtar, Pervaiz
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Netherlands Elsevier Inc 01.08.2019
Elsevier
Predmet:
ISSN:2352-3409, 2352-3409
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.