Taking issue with how the Work-integrated Learning discourse ascribes a dualistic meaning to graduate employability

Work-integrated Learning (WIL) is renowned for providing a bridge between ‘theory’ and ‘practice’ that fosters ‘employable graduates’. This study critically argues that the WIL discourse continues to ascribe a dualistic meaning to graduate employability that primarily contributes to creating the so-...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Higher education Ročník 82; číslo 2; s. 307 - 322
Hlavný autor: Björck, Ville
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Science + Business Media 01.08.2021
Springer Netherlands
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0018-1560, 1573-174X, 1573-174X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.