Consumer cosmopolitanism: Review and replication of the CYMYC scale

Extant marketing literature mainly focuses on explaining why consumers might prefer domestic products and refrain from buying foreign products but, however, is weak in explaining why consumers might intentionally opt for foreign products. Against this background, consumer cosmopolitanism has gained...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of business research Ročník 62; číslo 4; s. 407 - 419
Hlavní autori: Riefler, Petra, Diamantopoulos, Adamantios
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Elsevier Inc 01.04.2009
Elsevier
Elsevier Sequoia S.A
Edícia:Journal of Business Research
Predmet:
ISSN:0148-2963, 1873-7978
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.