Consumer cosmopolitanism: Review and replication of the CYMYC scale
Extant marketing literature mainly focuses on explaining why consumers might prefer domestic products and refrain from buying foreign products but, however, is weak in explaining why consumers might intentionally opt for foreign products. Against this background, consumer cosmopolitanism has gained...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of business research Ročník 62; číslo 4; s. 407 - 419 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Elsevier Inc
01.04.2009
Elsevier Elsevier Sequoia S.A |
| Edícia: | Journal of Business Research |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0148-2963, 1873-7978 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!