Programavimas šiuolaikiniame informatikos mokyme
The rapid changes of the computer science (CS) subject have a profound effect on computer science education, affecting both the content and pedagogy. International CS organisations renew recommendations to CS curricula from time to time. CC2001 (Computer Science Curriculum 200!) of the Association f...
Uložené v:
| Vydané v: | Pedagogika (Vilnius, Lithuania) Ročník 70; číslo 70; s. 121 - 126 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | Lithuanian |
| Vydavateľské údaje: |
Vytauto Didžiojo Universitetas
2004
Vytautas Magnus University |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1392-0340, 2029-0551, 2029-0551 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!