Dynamic Difficulty Adjustment (DDA) in Computer Games: A Review

Dynamic difficulty adjustment (DDA) is a method of automatically modifying a game’s features, behaviors, and scenarios in real-time, depending on the player’s skill, so that the player, when the game is very simple, does not feel bored or frustrated, when it is very difficult. The intent of the DDA...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Advances in human-computer interaction Ročník 2018; číslo 2018; s. 1 - 12
Hlavný autor: Zohaib, Mohammad
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Cairo, Egypt Hindawi Publishing Corporation 01.01.2018
Hindawi
John Wiley & Sons, Inc
Wiley
Predmet:
ISSN:1687-5893, 1687-5907
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.