Dynamic Difficulty Adjustment (DDA) in Computer Games: A Review
Dynamic difficulty adjustment (DDA) is a method of automatically modifying a game’s features, behaviors, and scenarios in real-time, depending on the player’s skill, so that the player, when the game is very simple, does not feel bored or frustrated, when it is very difficult. The intent of the DDA...
Uložené v:
| Vydané v: | Advances in human-computer interaction Ročník 2018; číslo 2018; s. 1 - 12 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Cairo, Egypt
Hindawi Publishing Corporation
01.01.2018
Hindawi John Wiley & Sons, Inc Wiley |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1687-5893, 1687-5907 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!