Metacognitive scaffolds improve self-judgments of accuracy in a medical intelligent tutoring system
In this study, we examined the effect of two metacognitive scaffolds on the accuracy of confidence judgments made while diagnosing dermatopathology slides in SlideTutor. Thirty-one (N = 31) first- to fourth-year pathology and dermatology residents were randomly assigned to one of the two scaffolding...
Uložené v:
| Vydané v: | Instructional science Ročník 42; číslo 2; s. 159 - 181 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Dordrecht
Springer
01.03.2014
Springer Netherlands Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0020-4277, 1573-1952 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!