Enhancing socially shared regulation in collaborative learning groups: designing for CSCL regulation tools

For effective computer supported collaborative learning (CSCL), socially shared regulation of learning (SSRL) is necessary. To this end, this article extends the idea first posited by Järvelä and Hadwin (Educ Psychol 48(1):25–39, 2013) that successful collaboration in CSCL contexts requires targeted...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 63; číslo 1; s. 125 - 142
Hlavní autori: Järvelä, Sanna, Kirschner, Paul A., Panadero, Ernesto, Malmberg, Jonna, Phielix, Chris, Jaspers, Jos, Koivuniemi, Marika, Järvenoja, Hanna
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer Science + Business Media 01.02.2015
Springer US
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.