Enhancing socially shared regulation in collaborative learning groups: designing for CSCL regulation tools
For effective computer supported collaborative learning (CSCL), socially shared regulation of learning (SSRL) is necessary. To this end, this article extends the idea first posited by Järvelä and Hadwin (Educ Psychol 48(1):25–39, 2013) that successful collaboration in CSCL contexts requires targeted...
Uložené v:
| Vydané v: | Educational technology research and development Ročník 63; číslo 1; s. 125 - 142 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer Science + Business Media
01.02.2015
Springer US Springer Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1042-1629, 1556-6501 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!