Measuring Students’ Use of Zoom Application in Language Course Based on the Technology Acceptance Model (TAM)
The study uses technology acceptance model (TAM) to gain insights into user reactions to the technology adopted for language learning. The study aims to analyze the correlation between the variables of TAM on using Zoom application in language learning, in addition to examining how gender and experi...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of psycholinguistic research Ročník 50; číslo 4; s. 883 - 900 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer US
01.08.2021
Springer Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0090-6905, 1573-6555, 1573-6555 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!