Online discussion compensates for suboptimal timing of supportive information presentation in a digitally supported learning environment

This study used a sequential set-up to investigate the consecutive effects of timing of supportive information presentation (information before vs. information during the learning task clusters) in interactive digital learning materials (IDLMs) and type of collaboration (personal discussion vs. onli...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 60; číslo 2; s. 193 - 221
Hlavní autori: Noroozi, Omid, Busstra, Maria C., Mulder, Martin, Biemans, Harm J. A., Tobi, Hilde, Geelen, Anouk, van't Veer, Pieter, Chizari, Mohammad
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Boston Springer Science + Business Media 01.04.2012
Springer US
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.