A bibliometric analysis and visualization of e-learning adoption using VOSviewer
Even though being perceived as a novel approach, multiple authors claim that the digital transition of all sectors in society started when information and communication technologies (ICT) started to be an integral part of our daily lives. The education sector currently represents one of the contexts...
Uložené v:
| Vydané v: | Universal access in the information society Ročník 23; číslo 3; s. 1177 - 1191 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Berlin/Heidelberg
Springer Berlin Heidelberg
01.08.2024
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1615-5289, 1615-5297, 1615-5297 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!