Sankey diagrams for macroeconomics: A teaching complement bridging undergraduate and graduate Macro

There is a widespread call in the academy to teach macroeconomics more homogeneously at the graduate and undergraduate levels. Current state-of-the-art research in macroeconomics obliges teachers of graduate courses to focus on dynamic stochastic general equilibrium (DSGE) models. At the same time,...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Heliyon Ročník 8; číslo 9; s. e10717
Hlavní autori: de-Córdoba, Gonzalo F., Molinari, Benedetto
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.09.2022
Elsevier
Predmet:
ISSN:2405-8440, 2405-8440
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.