Instruction in a Strategy for Compare–Contrast Writing

Students learned a strategy for planning, writing, and evaluating compare–contrast essays. Instruction followed the principles of self-regulated strategy development, which aims to improve knowledge about writing, strategic writing processes, self-regulation, and motivation. Six adolescent students,...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Exceptional children Ročník 76; číslo 4; s. 438 - 456
Hlavní autori: MacArthur, Charles A., Philippakos, Zoi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 22.06.2010
Council for Exceptional Children
Sage Publications Ltd. (UK)
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:0014-4029, 2163-5560
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.