Return to Learn ECHO: Telementoring for School Personnel to Help Children Return to School and Learning After Mild Traumatic Brain Injury

ABSTRACT BACKGROUND Return to learn (RTL) after mild traumatic brain injury (mTBI) presents unique challenges for school professionals. A multidisciplinary team approach is necessary yet training school professionals is logistically difficult. This paper describes an innovative pilot RTL program and...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Journal of school health Ročník 92; číslo 12; s. 1194 - 1201
Hlavní autori: McAvoy, Karen, Halstead, Mark, Radecki, Linda, Shah, Amy, Emanuel, Anjie, Domain, Stephanie, Daugherty, Jill, Waltzman, Dana
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Malden, USA Wiley Periodicals, Inc 01.12.2022
Wiley
Blackwell Publishing Ltd
Predmet:
ISSN:0022-4391, 1746-1561, 1746-1561
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.