The power of e-recruitment and employer branding on Indonesian millennials’ intention to apply for a job

Companies need reliable employees to support their business. As e-grocery businesses in Indonesia continue to grow during the pandemic, various strategies are required to attract millennials. This study aims to prove the influence of employer branding, e-recruitment, and post-pandemic employee value...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Frontiers in psychology Ročník 13; s. 1062525
Hlavní autori: Wijaya, Cindy Natalia, Mustika, Martina Dwi, Bulut, Sefa, Bukhori, Baidi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Switzerland Frontiers Media S.A 06.01.2023
Predmet:
ISSN:1664-1078, 1664-1078
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.