Understanding the relationship between computational thinking and computational participation a case study from Scratch online community

Social learning theory posits that learning is most effective when providing learners with opportunities to observe and interact with peers. Unfortunately, current K-12 programming education overemphasizes individual learning and discourages learners from observing and interacting with others. The S...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 69; číslo 5; s. 2399 - 2421
Hlavní autori: Jiang, Bo, Zhao, Wei, Gu, Xiaoqing, Yin, Chengjiu
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer Science + Business Media 01.10.2021
Springer US
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.