Quad-Mesh Generation and Processing: A Survey

Triangle meshes have been nearly ubiquitous in computer graphics, and a large body of data structures and geometry processing algorithms based on them has been developed in the literature. At the same time, quadrilateral meshes, especially semi‐regular ones, have advantages for many applications, an...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 32; číslo 6; s. 51 - 76
Hlavní autori: Bommes, David, Lévy, Bruno, Pietroni, Nico, Puppo, Enrico, Silva, Claudio, Tarini, Marco, Zorin, Denis
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.09.2013
Wiley
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.