Implementation of a flipped classroom approach to promote active learning in the third-year surgery clerkship

Constructivist student-centered instructional models such as the flipped classroom (FC) have been shown to improve learning. A FC approach was implemented for the surgery clerkship. Data was collected in phase 1 to evaluate student learning and attitudes. Based on these results, questions for the ph...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The American journal of surgery Ročník 215; číslo 2; s. 298 - 303
Hlavní autori: Lewis, Catherine E., Chen, David C., Relan, Anju
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Elsevier Inc 01.02.2018
Elsevier Limited
Predmet:
ISSN:0002-9610, 1879-1883, 1879-1883
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.