A Qualitative Analysis on the Effectiveness of Peer Feedback in Team-Based Learning

Introduction There is limited information on medical students’ perceptions of peer feedback in team-based learning (TBL), both in terms of its value and how it has affected them as they move forward in their careers. The primary goals of this study were to examine students’ perceptions about their p...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Medical science educator Ročník 33; číslo 4; s. 893 - 902
Hlavní autori: Lerchenfeldt, Sarah, Kamel-ElSayed, Suzan, Patino, Gustavo, Loftus, Stephen, Thomas, David M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.08.2023
Predmet:
ISSN:2156-8650, 2156-8650
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.