From signals to knowledge. A conceptual model for multimodal learning analytics

Multimodality in learning analytics and learning science is under the spotlight. The landscape of sensors and wearable trackers that can be used for learning support is evolving rapidly, as well as data collection and analysis methods. Multimodal data can now be collected and processed in real time...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 34; číslo 4; s. 338 - 349
Hlavní autori: Di Mitri, Daniele, Schneider, Jan, Specht, Marcus, Drachsler, Hendrik
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Wiley-Blackwell 01.08.2018
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.