Projecting the Potential Impact of COVID-19 School Closures on Academic Achievement

As the COVID-19 pandemic upended the 2019–2020 school year, education systems scrambled to meet the needs of students and families with little available data on how school closures may impact learning. In this study, we produced a series of projections of COVID-19-related learning loss based on (a)...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational researcher Ročník 49; číslo 8; s. 549 - 565
Hlavní autori: Kuhfeld, Megan, Soland, James, Tarasawa, Beth, Johnson, Angela, Ruzek, Erik, Liu, Jing
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.11.2020
American Educational Research Association
Predmet:
ISSN:0013-189X, 1935-102X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.