Using the flipped classroom to enhance EFL learning

Instruction in English is a priority around the globe, but instructional methodologies have not always kept pace with the changing needs of students. To explore the benefits of the flipped classroom model for learners of English as a Foreign Language, the researchers used flipped learning and Wen�...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer assisted language learning Ročník 30; číslo 1-2; s. 1 - 21
Hlavní autori: Chen Hsieh, Jun Scott, Wu, Wen-Chi Vivian, Marek, Michael W.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Routledge 17.02.2017
Taylor & Francis
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0958-8221, 1744-3210
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.