Examining the influence of international large-scale assessments on national education policies

This paper examines whether, to what extent, and how international large-scale assessments (ILSAs) have influenced education policy-making at the national level. Based on an exploratory review of the research and policy literature on ILSAs and two surveys administered to educational policy experts,...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of education policy Ročník 34; číslo 4; s. 470 - 499
Hlavní autori: Fischman, Gustavo E., Topper, Amelia Marcetti, Silova, Iveta, Goebel, Janna, Holloway, Jessica L.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Routledge 04.07.2019
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0268-0939, 1464-5106
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.